Szaléziak.HU - Facebook Szaléziak.HU - Twitter Szaléziak.HU - Youtube

Főoldal / Szalézi világ / India – A szaléziak létrehozták az első „Boldog tanulás övezet”-et Keralában

India – A szaléziak létrehozták az első „Boldog tanulás övezet”-et Keralában

India – A szaléziak létrehozták az első „Boldog tanulás övezet”-et Keralában

2021-11-11 Csütörtök   |   #Szalézi világ   |   ARCHIVÁLT

India  • tanulás  •

Az indiai Kerala államban a Covid-19 világjárvány miatti hosszú bezártság után a diákok november 1-jén tértek vissza az iskolába. A Kerala állambeli Kottayam melletti Puthuppallyben található Don Bosco Iskola diákjai visszatérésük után meglepődtek és lelkesedtek az iskolájukban látottakért.

„A legtöbb gyerek nem tud gyorsan áttérni az otthoniról az osztálytermi tanulásra, és a tanárok stresszesnek találják, hogy sok nyugtalan és türelmetlen gyerekkel foglalkozzanak az osztálytermekben. Ezért a kereteken kívül kellett gondolkodnom, hogy jó előre kezeljem a problémát, és létrehozzam a „Boldog tanulás övezet”-et (Happy Learning Zone) gyermekeink számára” – mondta a Don Bosco Középiskola igazgatója, Tony Cherian atya.

Különböző megbízható és neves partner civil szervezetek együttműködésének köszönhetően Cherian atya elgondolása mára valósággá vált.

A továbblépés legjobb módja az volt, hogy a gyerekeket innovatív technikákon és módszertanokon, például terápiás oktatáson keresztül bevonták az integrált természettudományi, technológiai, mérnöki, művészeti és matematikát érintő gyakorlati tevékenységekbe (STEM-tevékenységek), mondják az oktatók. Ez a rendszer segíti a tanulókat, hogy elsajátítsák azokat a készségeket, amelyek kulcsfontosságúak a 21. századi kritikus gondolkodás, kreativitás, kommunikáció és az együttműködés (más néven „4C”) szempontjából ahelyett, hogy csak állandóan magoljanak. A terápiás beavatkozás ilyen megközelítésnek nyilvánvalóan számos előnye van.

Látva tanítványai első reakcióit, Cherian atya megjegyezte: „A „Happy Learning Zones” gondoskodik arról, hogy a gyerekek továbbra is kíváncsiak, izgatottak maradjanak, és szívesen töltsenek minőségi időt azáltal, hogy elkötelezik magukat a dolgok felfedezése mellett, ahelyett, hogy a különböző tantárgyakra korlátoznák magukat az osztályteremben."

A tanárok terapeutákká és facilitátorokká váltak a diákok számára a kutatáson alapuló felfedezések, felfedezések és innovációk során – ami a STEAM oktatáson keresztüli tapasztalati tanulás magja. "A technológia nagy hozzáadott értéket jelent, és eljött az idő, hogy lehetőséget adjunk tanárainknak arra, hogy az iskolánkban kiegészítő eszközként használják az osztálytermekben, nem csak a távoktatásban" - magyarázta Cherian atya.

„A STEAM-tevékenységek olyan környezetet biztosítanak, amelyben a tanuló megérintheti, érezheti és cselekvés közben tanulhat egy tervezési gondolkodási folyamaton keresztül. Elősegíti a feltalálói műveltséget azáltal, hogy dolgokat készít, és összekapcsolja azokat a való világgal és a tankönyvek témáival, és tudományos mentalitással éli meg ezt” – mondta Dr. George Panicker, az „International S.T.E.A.M Research”, a projekt partnerének alapítója és vezérigazgatója.

A szalézi voltnövendék, dr. Panicker meg van győződve arról, hogy napjainkban számolni kell az exponenciális technológiai növekedés realitásával, és hogy a jövőbeni munkákhoz hozzáállásra és képességre lesz szükség, hogy a múlt tudását és tapasztalatait folyamatosan új helyzetekben alkalmazzuk.

A Puthuppally Happy Learning Zone egyedülálló teret biztosít a diákok számára, hogy átadják magukat a tapasztalati tanulásnak azáltal, hogy megszüntetik a kudarctól való félelmet, és csiszolják metakognitív készségeiket, hogy a jövő főszereplőivé váljanak.

 

ANS – Puthuppally/Szaléziak.HU

Kapcsolódó cikkek

Spanyolország – Minőségi oktatással a szegénység ellen

Spanyolország – Minőségi oktatással a szegénység ellen

#Szalézi világ 2024-10-17, Csütörtök

A Misiones Salesianas, a spanyolországi Madridban működő Szalézi Missziós Iroda megismétli elkötelezettségét a szegénység elleni küzdelem mellett. A..

India – Szalézi küldetés egy mezőgazdasági körzetben

India – Szalézi küldetés egy mezőgazdasági körzetben

#Szalézi világ 2024-10-13, Vasárnap

Haidarábád, India negyedik legnépesebb városa hatalmas és rendkívül változatos társadalmi és városi nézőpontból: magasan iparosodott területeket, valamint..

India – Minden másodperc számít: a BREADS mobilklinika program

India – Minden másodperc számít: a BREADS mobilklinika program

#Szalézi világ 2024-10-09, Szerda

A közelmúltban a bidari Don Bosco Társadalmi Akció és Mozgalmi Központ mobilklinika csapata hatásos találkozást tapasztalt vészhelyzetben.

Madagaszkár – Az idegennyelv-tanulás elősegítése a fejlődés elősegítése érdekébe

Madagaszkár – Az idegennyelv-tanulás elősegítése a fejlődés elősegítése érdekébe

#Szalézi világ 2024-09-17, Kedd

Ankililoaka vidéki helyzetében a szaléziak a leginkább rászoruló diákjaik számára egy olyan fejlesztési program támogatását tervezik, amelynek..

Olaszország – Nyári kurzusok a Pápai Szalézi Egyetemen

Olaszország – Nyári kurzusok a Pápai Szalézi Egyetemen

#Szalézi világ 2024-07-07, Vasárnap

Rómában, a Pápai Szalézi Egyetemen (Università Pontificia Salesiana – UPS) folytatódik a Keresztény- és Klasszikus Levelek Kara által népszerűsített..

Címkék

 •  • 1% • 28EK • 29.EK • adomány • advent • Afrika • ajándék • akció • alapítás • alapítvány • Albertfalva • áldás • áldozat • alkalmazás • állandó • állás • álom • Amerika • Amoris Laetitia-családév • Ángel Fernández Artime • animátor • Argentína • Ars Sacra Fesztivál • avatás • Ázsia • beiktatás • béke • betegség • bevándorlók • bíboros • bicentenárium • boldoggáavatás • boldoggáavatási eljárás • BoscoFeszt  • börtön • Brazília • búcsú • Budapest • bűnmegelőzés • bűvészet • Centenárium • cigány pasztoráció • cirkusz • Clarisseum • Colle Don Bosco • család • csapatépítés • cserkészek • ...
Összes címke
< Szlovénia - Találkozó a szalézi művek alkalmazottaival és laikus munkatársaivalÓbuda - Péterpálos siker a Bolyai versenyen >